Regulamin Salonu
Regulamin Salonu
- Klient powinien umówić wcześniej termin wykonania zabiegu. Rezerwacji można dokonać bezpośrednio w Salonie, telefonicznie, e-mailowo lub za pomocą Facebooka.
- W celu potwierdzenia umówionego terminu należy wcześniej wpłacić zadatek stanowiący ok. 30-50% całkowitej ceny zabiegu. W przypadku rezerwacji na podstawie vouchera prezentowego zadatek stanowi część tego vouchera.
- Odwołanie wizyty na mniej niż 24 godziny przed jej rozpoczęciem skutkuje utraceniem ww. zadatku lub części kwoty z vouchera podarunkowego – średnio w wysokości 50zł od osoby.
- Niepojawienie się na zabiegu w umówionym terminie skutkuje utraceniem vouchera lub zadatku w kwocie danego zabiegu.
- Na zarezerwowane zabiegi należy się zgłosić najpóźniej na 5 minut przed umówioną godziną w celu uzupełnienia Karty Klienta. Salon zachowuje prawo do niewykonania zabiegu na rzecz Klienta, który pojawi się z opóźnieniem przekraczającym 15 minut.
- Za zgodą Klienta, zabieg może zostać wykonany nawet mimo spóźnienia, z zastrzeżeniem, że poszczególne etapy zabiegu zostaną skrócone wedle uznania Pracownika. Za tak wykonany zabieg Klient zobowiązany jest do opłaty w pełnej wysokości.
- W przypadku opóźnienia się zabiegu z przyczyn leżących po stronie Salonu, w tym Pracownika, zabieg nie zostanie skrócony.
- Salon zastrzega sobie prawo do odwołania terminu zabiegu na co najmniej 24 godziny przed jego terminem. Salon jednocześnie uzgodni z Klientem nowy termin zabiegu.
- Przed rozpoczęciem Zabiegu, klient ma obowiązek powiadomienia Pracownika o wszelkich dolegliwościach i przeciwskazaniach, które mogą wpłynąć na przebieg zabiegu, w szczególności o: chorobach serca, chorobach nowotworowych, stanach zapalanych w fazie ostrej, świeżych urazach, alergiach, uczuleniach, posiadanych protezach, ciąży lub okresie połogowym.
- Klient zobowiązany jest do natychmiastowego poinformowania pracownika o pogorszeniu swojego samopoczucia w trakcie wykonywania zabiegu.
- W razie wątpliwości w zakresie bezpieczeństwa przeprowadzenia zabiegu, Pracownik może odmówić jego przeprowadzenia.
- Pracownik ma prawo odmówić przeprowadzenia zabiegu także w przypadku, gdy stwierdzi pozostawanie Klienta pod wpływem alkoholu lub środków odurzających.
- W przypadku niestawienia się na wizytę, która nie została odwołana przez klienta wcześniej niż na 24 przed, voucher (bon podarunkowy) przepada.
- Po zakup i odbiór osobisty voucherów zapraszamy od pon do pt od godziny 10;15 do 19;30 oraz w soboty od 10:15 do 14:30